GigaCloud — український хмарний оператор. З 2016 року допоміг понад 1500 компаніям провести цифрову трансформацію завдяки хмарним технологіям. Компанія надає послуги великим корпораціям, державним установам та малому бізнесу. Сервісами на основі хмарної інфраструктури GigaCloud щодня користується понад 20 мільйонів людей в Україні, Польщі та інших країнах. У 2021 та 2022 роках GigaCloud визнали найкращою компанією, яка надає послуги IaaS в Україні.

Інфраструктура GigaCloud включає чотири дата-центри у Польщі та Україні, у трьох зонах доступності — Варшава, Київ та Львів.

GigaCloud надає своїм клієнтам SLA (Service Level Agreement) 99,95% з фінансовою відповідальністю.

Місія GigaCloud: Ми створюємо хмарний простір, щоб збільшити рівень вашої свободи.

Про хмарні технології

Ви щодня використовуєте хмарні технології, навіть не підозрюючи про це. Telegram, Instagram, YouTube, Gmail ― хмарні сервіси, які повністю змінили наше повсякденне життя. ​

Хмарна інфраструктура ― це комплекс IT-ресурсів, який надається у користування через інтернет: віртуальні машини, канали зв’язку, мережеве обладнання, дисковий простір та різне програмне забезпечення. ​

Бізнес та державні установи використовують хмарну інфраструктуру для розміщення ERP та CRM-систем, програм для бухгалтерського обліку, клієнтських баз та інших критично важливих IT-сервісів. ​

Хмара надається користувачу в потрібному обсязі, оплачується за фактом використання і звільняє від необхідності купувати та обслуговувати власне обладнання. ​

Які завдання бізнесу вирішує хмара

  • Відмовостійкість роботи програм та сервісів. Бізнес, який вимагає високої доступності, страхує себе від ризиків втратити критично важливі дані. Хмара розміщується у географічно рознесених дата-центрах в ЄС та Україні, які забезпечують доступність 99,95% часу.
  • Запуск нового проєкту. Навіть якщо IT-інфраструктура компанії знаходиться на власному сервері чи у дата-центрі, хмара ― ідеальний варіант для розміщення будь-якого нового проєкту. Ресурси можна отримати швидко, а якщо проєкт «не вистрілить», його можна згорнути з мінімальними втратами бюджету. 
  • Оновлення «заліза». Обладнання, на якому розміщені сервіси та критичні IT-системи старіє. Після цього витрати на його підтримку або оновлення ростуть.
  • Масштабування бізнесу. З розвитком компанії та розширенням IT-інфраструктури, постає питання покупки додаткового обладнання. А це час та значні витрати. Можна орендувати хмару та платити лише за те, що використовується по факту. 
  • Сертифікація. Державні проєкти та проєкти з особливими вимогами до інформаційної безпеки мають будуватися на базі інфраструктури, яка відповідає вимогам щодо захисту інформації. Найкращий варіант ― розмістити проєкт у хмарі, яка вже має всі необхідні сертифікати: ISO 27001, ISO 27701, КСЗІ, PCI DSS, CSA STAR. 

Бекапування даних та побудова резервного майданчика. Для того, щоб не втратити дані у разі форс-мажору, необхідно робити бекапи та зберігати їх в іншому місці. Коли бізнес дуже чутливий до простою, створюється резервний майданчик. Хмара ― один із варантів організації такого майданчика.

Переваги хмари GigaCloud 

  • Чотири дата-центри в Україні та Європі. Повна відповідність GDPR.
  • Безкоштовні тест та міграція в хмару.
  • Техпідтримка 24/7 та повний супровід клієнта. 
  • Гарантія відмовостійкості систем ― 99,95% чи 99,5%, залежно від обраної хмари.
  • Сертифікації за міжнародними стандартами безпеки ― ISO 27001, ISO 27701, КСЗІ, PCI DSS, CSA STAR.
  • Хмара доступна з будь-якого куточка світу.
  • Оптимізація IT-витрат.
  • Фіксована ціна в гривні навіть на хмару за кордоном.
  • Можливість плавного й швидкого нарощування кількості користувачів та функціоналу.
  • Бекапування даних та зберігання їх у хмарному сховищі, а також можливість побудувати резервний майданчик на випадок форс-мажорів.

Кейси використання та відгуки про хмару GigaCloud

Кейс Caparol Ukraine

«Хмарні рішення GigaCloud дали змогу швидко розширити нашу інфраструктуру, не збільшуючи штат IT-фахівців. Ми виросли в 10 разів за сервісами, а кількість системних адміністраторів залишилася незмінною». ― Олександр Назарчук, IT-директор «Капарол Україна». 

Кейс balbek bureau

«Ми платимо GigaCloud за те, що у нас нічого не відбувається. Програми працюють стабільно, а наші архітектори дотримуються дедлайнів. Ми відчули переваги роботи у хмарі на власному досвіді, тому нові програми та сервіси також розміщуватимемо в ній», ― Борис Дорогов, керівний партнер і COO balbek bureau.

Кейс EasyPay 

«Приватна хмара від GigaCloud стала слушною нагодою убезпечити бізнес у найбільш критичний момент за всі 15 років нашої роботи. Завдяки побудові ще одного майданчика ми можемо працювати та бути впевненими, що наші сервіси та бази даних надійно захищені, а клієнти завжди зможуть здійснювати платежі. Чекаємо перемогу і будемо далі масштабуватися у хмарі», ― Олексій Кабанець, CTO EasyPay.

Кейс КМДШ

«Я задоволений роботою менеджерів та команди технічної підтримки GigaCloud на 100%. Фахівці завжди на зв’язку та допомагають. Великою перевагою використання хмари є те, що ми платимо лише за ті ресурси, які використовуємо по факту, і не переплачуємо. Маємо можливість оптимізувати бюджет та витратити його на розвиток школи. Тому не плануємо повертатися на власне “залізо”», — Олексій Бондар, СТО КМДШ.

Кейс страхової компанії «ІНГО»

«Я задоволений стабільним сервісом від GigaCloud та оперативною комунікацією менеджерів і технічних фахівців оператора, ― говорить. ― Наше завдання, як страхової компанії ― забезпечити нашим клієнтам комплексний захист від неприємностей. Але часто нам також потрібний цей захист. І разом з GigaCloud ми забезпечуємо захист клієнтів 24/7», Олексій Іванов, CIO INGO.

Кейс Royal Fruit Garden

«У хмари GigaCloud зручна адмінпанель, коли потрібно, наприклад, перезавантажити сервер. На власному сервері було довше під’єднуватися до адмінки, а тепер канал передачі даних став швидшим. Хоча саме блекаути змусили перейти на таке рішення, я ні краплі не шкодую: налаштували один раз, зробили підключення — пошта бездоганно працює, не зважаючи на проблеми з електрикою чи інтернетом. І не треба постійно самому слідкувати за роботою сервера, — Сергій Трачук, технічний консультант Royal Fruit Garden.

Кейс банку «Український капітал» 

«Ми перенесли 50% наших серверів у хмару, це переважно бізнес-критичні програми. У разі непередбаченої ситуації в основному ЦОД вони відновлюються в хмару GigaCloud за допомогою Veeam Cloud Connect за лічені хвилини, тим самим ніяк не зачіпаючи роботу банку», ― Ігор Балла, ІТ-директор банку «Український капітал». 

Усі кейси хмарного оператора GigaCloud ― https://gigacloud.ua/blog/kejsi/