На нашу долю випали нелегкі випробування, ми живемо у надскладний період.  Але саме зараз необхідно працювати на повну силу, всупереч тому, що відбувається. Перед кожним із нас стоять свої виклики. Перед ІТ-фахівцями постає питання - як підтримати стабільне функціонування обладнання? Перший висновок — це оптимізація бізнес-процесів та згортання на якийсь час нерентабельних/невимогливих бізнес-активів. 

Але що робити з працюючим обладнанням? Чи можна зараз купити необхідне обладнання і як довго чекати? Відповідь проста: через те, що відбувається в нашій країні, всі ланцюжки поставок нового обладнання були порушені і малоймовірною є швидка поява обладнання за запитом. Також не забуваємо, що нікуди не поділися проблеми у світовому масштабі з виготовленням та постачанням напівпровідникової продукції, які сильно впливають на строки постачання. 

У цих реаліях відбувається перегляд обладнання, яке зараз експлуатується. Частина даних архівується, бази даних оптимізуються та зменшуються, а частина віртуальних чи фізичних серверів фактично зупиняється/заморожується, тим самим звільняючи значну частину ресурсів. Мати вільні ресурси — це добре, але що робити, якщо обладнання не на гарантії чи гарантія ось-ось закінчиться, а бізнес має працювати 24х7 чи, як мінімум, стабільно без зупинки в режимі 9х5? Це хороший момент заручитися підтримкою вендорів з обслуговування свого обладнання, а саме: купити розширену гарантію (сервісну підтримку). Адже висококваліфіковані інженери залишилися в країні та продовжують працювати. 

Причини, через які варто мати активну сервісну підтримку від вендора, і вона більш ніж виправдана: 

  • Душевний спокій, адже він безцінний! Купуючи розширену гарантію (активну сервісну підтримку) зараз, ви позбавите себе стресу у майбутньому. Що б не сталося, жодного клопоту і жодної додаткової плати в період дії гарантії. 
  • Жодних несподіваних витрат. Гарантійна заміна та/або ремонт фізичних частин коштують дорого і це далеко не швидкий процес. Наприклад, це може бути заміна материнської плати, що вийшла з ладу, або жорсткого диска, або програмного забезпечення, що входить до складу серверів або систем зберігання або комутаційного обладнання. 
  • Захист від несподіванок. Ви можете сподіватися, що ніколи не опинитеся у ситуації, коли ваше обладнання вийде з ладу і вам буде потрібна додаткова підтримка. Але приємно знати, що якщо це станеться, ви застраховані на всі 100%. 
  • Це легко. Розширену гарантію (активну сервісну підтримку) можна придбати, звернувшись до нашої компанії. Необхідно лише надати серійні номери обладнання та їх модель (в окремих випадках потрібна додаткова інформація). 
  • Ви можете без проблем відновити працездатність вашого обладнання на заздалегідь визначений SLA. Якщо у вас виникла проблема, просто зателефонуйте до Центру підтримки та повідомте реєстраційну інформацію, яка допоможе швидко вирішити вашу проблему та за необхідності, організувати ремонт та повернути вам повністю функціональний пристрій (або вирішити проблему «на місці»). Жодних додаткових витрат - доставка включена. 

Зазначене вище стосується спільної розширеної підтримки компаній Hewlett Packard Enterprise і LanTec на території України. Ні про яку підтримку віддалено по телефону з Європи не йдеться (крім випадків, які вимагають ескалувати проблему на розробників, як правило, це пов'язано лише з програмним забезпеченням, що входить у той чи інший продукт). 

Читайте також: Compute Cloud Console - інноваційний концепт в області хмарного управління ІТ-ресурсами за допомогою штучного інтелекту

Купуючи розширену підтримку від вендора, ви починаєте витрачати менше часу на ескалацію та вирішення проблем з наявним обладнанням, а зосереджуєтеся на вирішенні інших не менш важливих моментів роботи. 

У другій частині статті ми докладніше розповімо, як працює підтримка і що очікувати від її покупки. 

Слава Україні!